fuckingems - it's all about me

Jag är sjukt trött!

Kategori: Allt och lite till



Igår på kvällen fick jag ett samtal från en kompis som ville att jag skulle följa med hem till honom och kolla på film med han och hans kompis. Jag hade inte speciellt kul hemma och eftersom jag är så snäll så sminkade jag mig lite snabbt och klädde på mig kläder och mötte honom utanför mig.

Vi gick och mötte hans kompis och sen gick vi hem till honom och kollade på film. Blev skit trött och höll nästan på att somna i hans soffa så kollade på klockan och den var ungefär 3 på natten så det var typ dags för mig att gå hem och sova några timmar eftersom jag skulle upp tidigt idag och åka till stan.

Kom hem klockan 4, tvättade av sminket lite snabbt och slarvigt och la mig i sängen och sov. Blev väckt halv 9 idag och låg i sängen till typ halv 11 sedan gick jag upp och kollade när bussen till Rönninge gick och den gick 11:21 så det var bara att sminka sig så fort man kunde och slänga på sig några kläder, sätta upp håret i en ful knut på huvudet och gå till bussen.

Så nu förstår ni kanske varför jag är så trött idag? ;) Dock så är det mitt egna fel... hehe!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: