fuckingems - it's all about me

Måndag

Kategori: Allt och lite till

Tjenis penis!

Har duschat och tvättat håret + sminkat mig. Sitter och lyssnar på David guetta just nu och ska strax fixa håret och klä på mig. Mamma och min syster är borta på sjukhuset i södertälje för att träffa någon läkare för att hon ska bli utskriven igen eller vad det nu var.

När dom kommer hem ska jag och mamma åka till tumba och så ska jag skriva in mig på arbetsförmedlingen. Det är tydligen ett krav dom har där jag ska få pengar ifrån så har inget val än att skriva in mig. Skulle gjort det i onsdags men orkade inte. Men nu ska jag gå och torka håret lite och platta det + klä på mig kläder, pussss

Kommentarer

  • Ida säger:

    Sv:

    Idag vet jag inte vad som händer fkatiskt. får se vad som sker. vad ska du göra för något idag ? =)

    2009-06-22 | 14:29:19
    Bloggadress: http://idavarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: