fuckingems - it's all about me

Smsar med Alexander

Kategori: Allt och lite till



Sitter och lyssnar på Simple plan - I can wait forever och smsar med Alexander. Han är på sin studentskiva just nu, jag hade också kunnat vara där ifall jag hade haft en legitimation. Det är något som verkligen måste och ska fixas den här månaden, känner att jag har skjutit upp det lite för länge nu. Men jag kommer i alla fall på hans student den 10 juni, det blir nog roligt!

Måste vara jävligt roligt att ta studenten. Något som jag kanske missar men det stör mig inte speciellt mycket, kanske ska åka med på Michaelas flak när hon tar studenten. Så det är ju ungefär som att jag också gör det? ;) Inte riktigt men ändå. Men nu ska jag sluta skriva massa skit och gå och ta en lång dusch. Köpte fel mascara, köpte en vattenfast så varje gång jag tvättar bort skiten får jag tvätta flera gånger, sjukt jobbigt!

Kommentarer

  • MAthildajohanzzon.blogg.se säger:

    åhh ja hatar vatten fasta :/ så sjukt jobbigt att ta bort men om man ska i väg och abda är de ju kanon bra! (Y)

    fin header ^^

    2009-06-01 | 23:35:03

Kommentera inlägget här: