fuckingems - it's all about me

Är helt död

Kategori: Allt och lite till

Jag och Mickis gick inte direkt någon promenad men jag följde henne till Rönninge station så då tog jag med kameran och tog lite bilder. Men det är så grått, visset och tråkigt ute just nu så det finns inte speciellt mycket att ta bild på, jag längtar tills i sommar då kommer det nog finnas mer saker att ta bild på. Blommor och sånt, hehe.

Gick i alla fall ända från Rönninge station hem till mig och nu är jag helt död. Jag har verkligen dålig kondis! Måste nog börja gå mer promenader så jag får upp kondisen lite hehe. Nu ska jag i alla fall klä på mig mjukisbyxor och någon mindre fin t-shirt och ställa mig i köket och diska. Jobbigt och tråkigt men sånt måste ju också göras.



En av bilderna som jag tog idag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: