fuckingems - it's all about me

Städat och möblerat om i rummet

Kategori: Allt och lite till

Äntligen har jag städat mitt rum ordentligt, ska försöka hålla det såhär fint som det är just nu ett tag. Men dom som känner mig vet att jag är bättre på att stöka ner än på att städa upp efter mig så vi får se hur det går. Mamma börja tjata om att flytta på tv-bänken och på sängen så jag lät henne göra det och det blev faktiskt fint. Det känns liksom lite mysigt men det är nog bara för att det är städat och för att det är kväll och jag bara har en liten lampa tänd så det blir sånt där mysigt ljus i rummet hihi.

Sen vände jag upp och ner på min stol också och bad mamma skruva bort skruvarna på undersidan av stolen och så tog vi bort någon skruv därifrån och skruvade tillbaka allt och då var stolen helt frammåtlutad så vi fick skruva bort allt igen och sätta tillbaka den där skruven fast en mindre sån så nu är min stol fixad tror/hoppas jag!

Kommentarer

  • sandra säger:

    kul med möbering :) Ok lycka till hos läkaren, vrf ska du dit?

    kram

    2009-03-09 | 20:34:55
    Bloggadress: http://sambotjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: