fuckingems - it's all about me

Hittade en lista!

Kategori: Allt och lite till

Hur gammal är du om fem år? - 23
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? - Michaela
Hur lång är du? - 150
Vilken är den senaste filmen du sett? - Déja vu
Vem ringde du senast? - Lite svårt att ringa utan pengar på mobilen faktiskt
Vem ringde dig senast? - Anna
Hur löd det senaste sms:et du fick? - "Var det bra med Jennie?"
Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Sms
Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Skilda, fast dom har aldrig varit gifta
När såg du senast din mamma? - För några minuter sedan
Vilken ögonfärg har du? - Gråblågröna
När vaknade du i dag? - Halv tolv
Vilken är din favoritplats? - Min säng, för den är så mjuk och skön
Vilken plats föredrar du minst? - Skolor och sjukhus
Var tror du att du befinner dig om tio år? - Förhoppningsvis så har jag ett bra jobb, ett barn och bor i en schysst lägenhet eller villa
Vad skrämde dig om natten som barn? - Mörkret tror jag, det kan de göra ibland fortfarande
Vad fick dig verkligen att skratta senast? - Mickis
Har du stationär eller bärbar dator? - Stationär
Sover du med eller utan kläder på dig? - Det är olika. Ibland sover jag med en stor t-shirt och ibland sover jag utan kläder
Hur många kuddar har du i sängen? - Fyra
Är du social? - Ja
Vilken är din favoritglass? - Ben & jerry's, vilken som är min favorit av deras glasser vet jag faktiskt inte
Vilken är din favoritefterrätt? - Kokosbollar eller något annat sött!
Tycker du om kinamat? - Det är gott men jag äter inte det så ofta
Tycker du om kaffe? - Nej
Vad dricker du till frukost? - Oboy eller apelsin juice
Sover du på någon särskild sida? - Nej, sover över hela sängen typ
Kan du spela poker? - Nej
Tycker du om att mysa/kela? - Självklart!
Vill du ha barn? - Ja, åtminstonde ett
Kan du några andra språk än svenska? - Jag kan engelska och några ord på spanska
Har du någonsin åkt ambulans? - Ja, fast jag satt i framsätet
Föredrar du havet eller en bassäng? - Havet
Vad spenderar du helst pengar på? - Kläder och mat!
Äger du dyrbara smycken? - Nej, tror inte det i alla fall
Vilket är ditt favoritprogram på tv? - Jag har många. Sex and the city, andra avenyn, desperate housewives och unga mödrar. Säkert något mer men kommer inte på det just nu
Kan du rulla med tungan? - Haha jag vet inte men jag tror det
Vad har du för ringsignal? - Någon som fanns på mobilen. Blir typ rädd varje gång den ringer för den låter så jävla högt
Flirtar du mycket? - Nja, inte för mycket
Kan du byta olja på bilen? - Nej, har aldrig gjort det i hela mitt liv
Vilken var den senaste boken du läste? - Kommer inte ihåg, men håller på att läsa "den dagen min dotter blev galen" och den är GALET BRA!
Prenumererar du på någon veckotidning? - Nej, tror inte de. Jag prenumerar på veckorevyn!
Dansar du i bilen? - Nej, haha
Vilken radiostation lyssnade du på senast? - Lugna favoriter
När var du i kyrkan senast? - Oj, det var väldigt längesen, någon gång före jul tror jag att de var
Hur länge har du campat som längst i ett tält? - Campat och campat. Jag och några kompisar sov i ett tält i någon skog, vi var inte ens där hela natten för det var så jävla kallt ute

Kommentarer


Kommentera inlägget här: