fuckingems - it's all about me

Klippte av mina jeans till ett par shorts

Kategori: Allt och lite till

Sorry att jag inte har uppdaterat någonting idag. Har haft andra saker för mig hehe + att jag har tröttnat och vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men det är nog bara idag som det är så, vissa dagar har man helt enkelt ingen lust. Men jag tänkte att jag skulle uppdatera för eran skull trots att jag inte har någon stor lust att göra det.

I alla fall så har jag klippt av mina jeans till ett par shorts. Jag kände att fan.. jag har ingen användning av dom men vill inte slänga dom så därför klippte jag av dom till ett par shorts. Jag fick ett ryck för några månader sedan och gjorde massor hål i dom och det blev inte speciellt fint men är faktiskt nöjd med shortsen i alla fall..


Ganska snygga tycker jag att dom blev, fast den där vita saken som hänger ut är det bara peta in lite så syns den inte :)


Haha ja.. vad ska man säga? Jag tog bara den här bilden på skämt så få inte för er någonting ;D

Kommentarer

  • Lilli säger:

    jeansen blev jätte fina :)

    allt bra med dig annars ?

    2009-05-27 | 14:43:07
    Bloggadress: http://lliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: