fuckingems - it's all about me

Pratade med Mickis nyss

Kategori: Allt och lite till

Pratade nyss med Michaela i telefon, hon går runt i affärer i stan och provar kläder ensam. Haha mobbad tjej, nejdå skämtade bara! Men det är ganska tråkigt att gå runt i stan själv men ändå ganska skönt för då får man ju lite tid för sig själv, vilket kan vara ganska skönt ibland.

Annars så gör jag inte så mycket, började läsa på boken men sen såg jag att det var Tyra banks show på 3an så då fastnade jag i det istället så har typ bara läst två sidor. Men nu ska jag gå och äta middag, fiskpinnar och potatis blir det. Inte så gott men det duger!

I helgen blir det kanske fest och Mickis ska meeeed! KUL :D


Kommentarer

  • Linda - Livet är rosa! säger:

    sv; Okej, vad mysigt =).

    2009-05-13 | 16:53:32
    Bloggadress: http://peassyster.blogg.se/
  • Robin säger:

    Sån dära mage har jag TYP ;D

    2009-05-13 | 17:26:53

Kommentera inlägget här: