fuckingems - it's all about me

I'm back

Kategori: Allt och lite till

Mötet gick jättebra. Kommer nog att få pengar ganska snart, 1-2 veckor skulle jag tro. Det känns skönt, då blir det en dag på stan med bästa vännen eller hennes syster, som faktiskt också är min bästa vän! Ibland gör den bruden verkligen mina dagar haha. Men jag tänker vara lite sparsam så jag tänker faktiskt inte shoppa så mycket saker som jag skulle vilja.

Men i alla fall så gick allting skit bra. Hon som jag hade möte med var jättetrevlig och förklarade allting bra så man förstod. Nu ska jag ta det lugnt en stund, är så fruktansvärt trött. Måste börja sova på nätterna, jag ligger uppe och väntar på att Ally McBeal och Små i en stor värld ska börja på nätterna bara för att jag så gärna vill se det, haha sjuk eller? Man kan ju undra.

Men jag är ju som jag är. Nog om detta, jag ska ta och byta alla sängkläder och städa lite i mitt rum snart. Men först ska jag ta det lugnt en stund som sagt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: