fuckingems - it's all about me

Jag <3 godis

Kategori: Allt och lite till

Var borta vid filmkedjan för några minuter sedan och köpte massa godis. Är inte speciellt hungrig och mår nästan illa men är typ sugen ändå. Har ni haft så någon gång? Man liksom äter fast magen är proppfull och man nästan mår illa.

Ska nog inte göra något speciellt ikväll, känner mig trött och seg. Ovanligt va hehe? Men jag somnade faktiskt sent inatt med Alexander bredvid mig :) hihi mysigt! Låter som att jag har en rolig fredag va? Men orkar fan inte göra någonting, skulle kunna gå och sova just nu men klockan är inte ens mycket så.. tänkte uppdatera bloggen lite istället! :)

Vad ska ni göra ikväll?



Godis <3


Ingen fin bild direkt men det bjuder jag på!

Kommentarer

  • Erica säger:

    Njae.. är jag proppmätt och nästan mår illa vill jag inte ens se mat/godis...

    2009-07-10 | 21:59:24
    Bloggadress: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här: