fuckingems - it's all about me

Kepsar

Kategori: Allt och lite till



Vet ni hur länge jag har velat ha en keps? Inte jag heller haha. Men länge i alla fall. Dock så har jag aldrig köpt någon och antar att jag inte gjort det för att det finns så mycket annat man vill ha att man prioriterar dom sakerna före en keps. I alla fall jag. Jag har velat ha en hur länge som helst men aldrig riktigt orkat slösa pengar på en för att det finns alltid någonting annat jag vill ha som känns viktigare än en keps. Tänkte att den här månaden ska jag köpa en. Hittade dom här tre på någon hemsida, snygga/fula?

Kommentarer

  • Linda - det handlar om helheten! säger:

    va kul! jag följer dig nu, hoppas du gör detsamma vännen! =)

    2009-07-01 | 14:15:04
    Bloggadress: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: