fuckingems - it's all about me

Köpt nya saker till min bebis

Kategori: Allt och lite till

Nu har jag varit borta i en affär som ligger vid filmkedjan och handlat lite. Köpte pellets åt Holly, ett schampo och en ny vattenflaska för det var någonting konstigt i den och Mickis tyckte det såg ut som och luktade som mögel. Visst verkar det som jag verkligen är dålig på att ta hand om henne? Men så dålig är jag inte faktiskt.. Mamma drog iväg och köpte en telefon nu tror jag och så ska hon köpa sånna där handskar som man använder när man diskar för jag ska tamefan tvätta Holly ikväll och allt jävla skit ska bort men aldrig i hela mitt liv att jag tar på bajs utan handskar!

Förövrigt så ser jag ut som en bajskorv idag med ett sår på ögonbrynet som syns mer än vad det gjorde förut eftersom jag har klöst på det. It's so sexy don't you think? Orkar inte fixa mig idag, går runt utan smink hemma och med solglasögon ute. Ibland orkar man bara inte och ibland är det bara så jävla skönt att skita i sminket.

Kommentarer

  • Matea säger:

    Svar; Haha tack! :D



    Ja, jag åker till Kroatien nu på lördag och är borta i fem veckor så det blir nästan mitt hela sommarlov där :) Dudå?

    2009-07-01 | 16:13:04
    Bloggadress: http://mateamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: