fuckingems - it's all about me

Orkar inte sitta vid datorn..

Kategori: Allt och lite till

Nej, nu ska jag lyfta på mitt feta arsle och gå ut i köket och göra mackor och ett glas oboy. Sen blir det nog att sitta i soffan och kolla på tv en stund. Förövrigt så har jag typ.. spelat spel på facebook. Finns inte så mycket att göra, ska smsa lite kompisar och kolla hur dom mår och vad dom ska göra idag, hehe!

Vet dock inte om jag kommer träffa någon av dom idag för dom ska säkert kröka och jag känner inte för det idag så vi får se hur det blir. Orkar inte riktigt med sånt, tycker inte alltid att det är så kul att dricka massor dricka och bli full och må dåligt nästa dag. Ibland är det roligt såklart! Men idag känner jag verkligen inte för något sånt..

Kommentarer

  • natta säger:

    ååh mums med oboy :D varm ska den vara

    dricker du kall eller varm?

    och du va vacker du är!

    2009-07-11 | 16:14:00
    Bloggadress: http://natalies.se

Kommentera inlägget här: