fuckingems - it's all about me

Skriver när jag har lust

Kategori: Allt och lite till

Känns som om allt detta bloggande nästan är en tävling. Vem som uppdaterar mest, vem som har bäst status. Har den tanken slagit er någon gång? Detta gäller inte alla men en hel del människor som bloggar drömmer nog om att bli lika stora som Kissie och dom. Vissa gör verkligen allt dom kan för att få mer och mer besökare och visst är det roligare att ha en statistik som är på ungefär 500 om dagen än typ 50 om dagen men egentligen... orka?

Jag orkar inte längre i alla fall. Har slutat bry mig, gillar folk ens blogg så stannar dom antagligen kvar och gillar man den inte så drar man. Men det jag egentligen vill komma fram till är att jag kanske inte kommer uppdatera lika mycket som jag brukar. Vissa dagar försöker man verkligen, man försöker komma på någonting att skriva om bara för att ens blogg ska bli rolig för att folk ska vilja stanna kvar och för att statistiken ska bli högre. Men jag orkar inte bry mig längre, jag tänker sluta försöka. Skriver när jag har lust, när det har hänt någonting roligt. Någonting som är värt att skriva om och inte bara en massa snack om att "just nu äter jag en jordgubbe"

Så från och med idag, skriver jag när jag har lust. Men jag går ändå in lite då och då och svarar på kommentarerna så sluta inte kommentera. Jag kommer inte sluta blogga men jag kommer inte heller uppdatera typ en gång i timmen bara för att ni ska veta vad jag gör exakt nu. Men ni har nog fattat vad jag menar nu haha! Vissa dagar kommer det vara mer uppdateringar än andra så håll utkik.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: