fuckingems - it's all about me

Spacklat väggarna!

Kategori: Allt och lite till

Min kusin kom hit för några timmar sedan med vit grundfärg och spackel så jag har stått och spacklat väggarna ett tag. Tänkte "nu fan ska jag börja grundmåla!" men då fanns det ingen roller och ingen bra pensel för den delen eller jag hittade en som duger som jag testade göra lite med men känner att jag inte orkar hålla på när man inte har alla sakerna som man behöver.

Men nu är det på gång i alla fall.. om ungefär 1 vecka, kanske lite mer så är mitt rum helt vitt! Och självklart ska ni få före/efter bilder men tar inte dom förrän mamma skaffat en roller. Jag vet inte om det är jag eller min kusin som ska måla, eller jag ska typ måla grundfärgen men resten vet jag inte, det får vi se! Nice kommer det att bli i alla fall!


Spackel


I'm so sexy, utan smink och allt
Mamma är dock inte så bra på att ta bilder

Kommentarer


Kommentera inlägget här: