fuckingems - it's all about me

Suttit i köket hela kvällen..

Kategori: Allt och lite till

Tjenamors!

Har spenderat hela kvällen att sitta i köket och snacka om allt och inget med den där killen och mamma. Han är faktiskt jävligt trevlig måste jag säga. Dom åkte och handlade hamburgare med bröd, choklad och cola. Men jag ska ju sluta äta sånt hehe. Det går fan inte så bra för mig, kanske börja träna istället? När man gjort klart rummet för just nu kan man inte göra ett skit i mitt rum.

Längtar grymt mycket tills imorgon när min kusin kommit hit med mera färg, en liten roller och en pensel för då kan vi få klart allting. Det ska bli så skönt och kul när det är helt färdigt, fan vad nice alltså. Det här har jag velat länge och trodde det skulle ta mycket längre tid att fixa vit färg och allt men det tog ju inte alls så lång tid. Ännu bättre är det ju att vi slipper betala för färgen och det, skit bra! Stort tack till min kusin!

Den där killen ska i alla fall sova över här, i våran soffa i vardagsrummet höhö. Men det är väl okej, lite jobbigt att köra 3 timmar med bil mitt i natten kanske så han lär väl åka hem tidigt imorgon istället. Jag ska gå och ta en dusch nu i alla fall sen får jag se om jag ska sova eller om jag sätter mig vid datorn ett tag till. Saknar Alexander och det är inte kul, vill att han ska vara hos mig nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: