fuckingems - it's all about me

Tillbaka från duschen

Kategori: Allt och lite till

Sådärja, nu är allt smink borta och så har jag tvättat alla mina sminkborstar. Läste på någon blogg förut att det är viktigt att tvätta dom eftersom det samlas väldigt mycket bakterier i dom där borstarna. Brukar dock inte tvätta dom så ofta som man egentligen ska kanske men huvudsaken är väl att man gör det ibland, det tycker jag i alla fall! Satte dom i torkskåpet och satte på det direkt efter för mamma och jag delar på en så hon lär nog inte bli så glad imorgon när hon ska sminka sig om hennes sminkborste är blöt så får hoppas dom torkar under natten!

Brukar ni tvätta era sminkborstar?

Nu tänkte jag i alla fall gå och göra två mackor och ett glas oboy. Jag gjorde aldrig det förut när jag skulle för middagen var snart färdig så då orkade jag inte. Så det är väl perfekt att göra det nu? Lite kvällsmat sådär.. haha ;) Sen ska jag sova! Så därför säger jag godnatt nu, hoppas ni sover gott inatt sötisar!

Kommentarer

  • SANNA säger:

    SV: Okeje :D blir nog in till stan en sväng :):) vågar du itne träffa honom? ;)

    2009-07-12 | 01:40:31
    Bloggadress: http://sannaakarin.blogg.se/
  • Anonym säger:

    hej, spana in vår webbshop, skonamig.se!!

    Massa snygga pumps till suuuuper bra priser :D

    2009-07-12 | 09:25:40
    Bloggadress: http://walkfashion.blogg.se/
  • Erica säger:

    Svar: Jao.. den är väl helt okej iallafall. Vad tycker du då?



    Kom på nu att det var längesen jag drack oboy.. ;p

    2009-07-12 | 10:41:03
    Bloggadress: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här: