fuckingems - it's all about me

Trött

Kategori: Allt och lite till

Sådärja, nu har jag duschat. Är fett trött så tänkte gå och lägga mig i soffan om en stund och kolla på tv. Men våra tvkanaler har blivit konstiga, massor som har försvunnit så det är inge roligt att kolla på tv just nu. Finns ju ingenting att se på, mamma ska ringa dit imorgon och fråga om det där så då får man hoppas att allting fixar sig. Ska försöka somna ganska tidigt ikväll också för tänker inte vakna typ 1 imorgon för ska kanske ner till mölle och sola. Men nu ska jag till vardagsrummet och se på tv, puss och kram!

Kommentarer

  • denice säger:

    hahah det vet jag inte, förstår inte vad jag gör med huvudet riktigt :P

    2009-07-01 | 23:56:04
    Bloggadress: http://denicethunberg.blogg.se/
  • Lovisa säger:

    Jag tror att der har ändrats så att man bara har 1,2 och 4an. Om man vill se fler måste man ha box, det infördes igår, 1 juli. Har hört nått om de, så tyvärR: p

    2009-07-02 | 08:24:45
    Bloggadress: http://blondingullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: