fuckingems - it's all about me

Väntar på Michaela

Kategori: Allt och lite till

Hej på er pruttisar :)

Gick upp från sängen för ett tag sedan och nu sitter jag och lyssnar på "my life would suck without you" och väntar på Mickis pickis. Min kusin har varit här med färg så jag och Mickis ska måla när hon kommer men först ska jag duscha och hon ska fixa sina ögonbryn eller vad det nu var.

Jag var så bra igår att jag somnade med smink och hela fadderullan. Känner mig bara sååå fräsch just nu alltså, ni ska bara veta. Nej usch, en dusch skulle sitta perfekt!

Men nu tjatar Michaela på att jag ska komma och möta henne så jag ska gå till badrummet och tvätta ansiktet en snabbis och sen gå och möta den där fisen. Vi hörs om ett tag, puss!

Grattis på födelsedagen Jocke! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: