fuckingems - it's all about me

Varit med Alexander

Kategori: Allt och lite till

Som ni säkert vet så kom Alexander hem till mig igår. Först skulle vi bara vara i några timmar för han ska till landet idag men sen så sov han över hos mig ändå. Vi gjorde inte så mycket faktiskt, kollade mest på film och myste lite haha. Och så kom vi fram till att jag är ganska kittlig trots allt, trodde inte att jag var det för jag brukar inte tycka att det kittlas när folk försöker kittla mig..

Just nu sitter jag och väntar på att mamma och syster ska komma hem. Dom är och hämtar ut ett paket åt mig som jag har fått, det var gratis också! Gissa om jag undrar vad det är för något? Är sjukt nyfiken. Det skulle kunna vara mitt smink men är inte så säker på det, visar i bloggen sen vad jag fick!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: