fuckingems - it's all about me

Måndag

Kategori: Allt och lite till

Blev först väckt av att mobilen ringde, tänkte att det säkert var Anna för hon brukar ringa och väcka mig på morgonen. Men det var det inte, tror det var någon jävla säljare för det såg ut som ett sånt nummer så jag sket i att svara. Tänkte att jag skulle fortsätta sova då men då ringer hemtelefonen så jag var tvungen att gå upp och svara och det var mamma som undrade om min syster hade gått. Efter det kunde jag inte sova så jag gick upp.

Nu har jag svarat på alla kommentarer *duktig* och ska kolla lite saker på datorn sen ska jag nog gå och duscha och fixa mig. Måste nog städa lite i mitt rum idag, det behövs!

Min kanins bur luktar inte så gott men jag har inget att byta med, what am I going to doooo?! :(


Min bebis..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: