fuckingems - it's all about me

Äntligen hemma!

Kategori:

Var som sagt i stan idag med mamma och shoppade lite. Hon köpte en everest jacka från stadium och jag köpte mest småsaker. Gick in på Kicks och frågade efter en bra foundation och så berättade dom att om man köper två produkter från Clinique så får man en gratis necessär värt 750 kronor med en liten lotion, en mousse som man rengör ansiktet med, en läppglans, en liten mascara, en ögonskugga och något grejs som jag tror är för naglarna. Det tyckte jag var skit bra, är jätteglad över det!

Sen gick vi runt i massor affärer och så köpte jag en rouge från HM eftersom min som jag använde förut är i tusen bitar, den går visserligen att använda men de kanske inte blir världens finaste resultat eftersom den är sönder. Sen köpte jag en vit halsduk från HM också, den är jätteskön! Köpte två tröjor från Gina tricot också men dom ska jag åka och lämna tillbaka imorgon och så ska jag och Michaela ta en fika också. Dom såg finare ut i affären än vad dom var på mig, ska nog aldrig mer köpa något utan att prova de först. Så köper antagligen en eller två nya tröjor imorgon så ni får inte se några kort på dom idag.

Ska vänta tills mamma kommer hem nu och sen ska ni få se allt som jag har köpt, tar kort :) Vill använda allt sminket redan nu, haha.. eller i alla fall prova allting, men de får jag göra imorgon! Ska göra om designen lite igen, känns som jag gör de hela tiden men jag blir aldrig nöjd! =/

Har ni haft en bra dag? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: