fuckingems - it's all about me

Nyduschad

Kategori:

Sådärja, nu har jag kollat på "unga mödrar" och sen när det var slut så gick jag och duschade. Har förresten klippt mina älskade naglar korta, gjorde de igår. Det känns lite annorlunda att ha jättekorta naglar men dom gick av hela tiden så tänkte att de kanske var lika bra att klippa dom och låta dom växa ut igen. Men ja, gick i alla fall och duschade efter unga mödrar, rakade benen och sånt. Tänkte prova något vax som vi har hemma men sen stod de att de inte fick användas på ärr och massa saker så jag fegade ur och höll mig till tvålen. Har nyss smörjt in mig med någon hudkräm som vi har hemma, den luktar jättegott. Nu ska jag vänta tills mamma har duschat och sen ska jag be henne hålla fast mina ben medans jag gör 100 sit-ups. Pinsamt eller inte men jag kommer fan inte upp utan att någon håller fast i benen. Brukar inte träna men funderar faktiskt på att börja göra de, i alla fall lite!

Wish me luck ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: