fuckingems - it's all about me

Pille och Nille

Kategori:

Det här inlägget skulle skrivits igår egentligen men jag var för trött efter att jag hade kollat på du är vad du äter så jag skriver det idag. Igår kom Pille och hans kompis Nicklas hem till mig. Först satt vi bara och snackade men sen ville dom kolla på någon film som jag hade så då satte vi på den. Den var faktiskt helt okej, lite tråkig bara. Sen sprayade Pille massor hårspray i mitt hår (stackars mig) men som tur så behövs det inte tvättas idag för jag orkar verkligen inte göra de. Så fick jag snus av Nicklas också. Jag snusar inte eller något men jag tycker faktiskt inte att snus är äckligt. Sen gjorde vi väl inte så mycket mer än såg på tv och snackade. Men dom var roliga att vara med i alla fall och det är ju bra. Sen följde jag i alla fall dom till bussen och så gick jag hem och kollade på du är vad du äter. Efter de så gick jag och borstade tänderna och tvättade bort sminket och så somnade jag direkt när jag hade lagt mig i sängen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: