fuckingems - it's all about me

Baby, I'm back!

Kategori: Allt och lite till

HEJ! :D Nu är jag tillbaka, har ni saknat mig? :) Anledningen till varför jag inte har uppdaterat någonting på hela dagen igår är för att mamma hade glömt en räkning så dom stängde av internet men nu har dom satt på det igen. Jag har nyss kommit hem från tandläkaren, eller jag kom hem för typ en halvtimme sen men ändå. Hade tid där idag klockan 9, det gick faktiskt jättesnabbt men gjorde lite ont för att jag har en lös tand och dom tog bort en sak från den så den blev helt öm och sen när dom satte tillbaka en ny sån där sak så blev den ännu ömmare, det var inte så skönt men sånt är livet ;)

Jag ska snart ställa mig i hallen och stryka ett par vita gardiner som jag har tänkt sätta upp i mitt rum. Vettefan hur det kommer gå för jag har inte satti upp ett par gardiner på några år så vet knappt hur man gör men det kan väl inte vara så svårt. Sen senare vid halv 3 tiden ska jag åka till Stuvsta och möta upp mamma där och sen ska vi in till stan, ska försöka övertala henne att vi ska äta på mcdonalds för jag har inte ätit någonting idag, sen ska hon handla någonting på gina tricot och jag ska bara handla 2 tröjor och en ny mascara och en nagelfil om jag får. Men nu ska jag ställa mig och stryka gardiner och sedan sätta upp dom, wish me luck! ;)

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: