fuckingems - it's all about me

Gjort om designen lite

Kategori: Allt och lite till

Som ni ser så har jag gjort om designen. Jag tröttnade lite på den gamla hihi. Vad tycker ni om den nya? Beautiful or ugly? Själv så är jag ganska nöjd och ska nog ha såhär ett tag.

Annars så har jag inte gjort så mycket idag, mamma har städat hela mitt rum och flyttat på sängen och datorn. Hon är en jävel på att städa. Själv så kollade jag bara på när hon gjorde det och lyssnade på musik och gosade med Holly i sängen. Är ganska lat och rätt så dålig på att städa och tro mig inte nu när jag säger att jag ska försöka hålla det såhär fint som det är nu för det kommer jag aldrig att klara haha. Men nu ska jag gå och hämta någonting att dricka, sen blir det väl att sitta här en liten stund till och lyssna på musik, sen är det duschen som gäller!

Puss på er!

Kommentarer

  • Sara säger:

    fin bild :)

    sv: Jaha, hoppas du får det super trevligt! :D

    Ikväll ska ja bara ta det lugnt, ska upp tidigt imrogn :)

    vad gör du i helgen?

    2009-04-03 | 22:27:55
    Bloggadress: http://saraherself.blogg.se/

Kommentera inlägget här: