fuckingems - it's all about me

I'm happy!

Kategori: Allt och lite till

Godmorgon! :) Jag sitter här och lyssnar igenom en massa Relient K låtar, dom är sjukt bra! Jag har inte sovit speciellt mycket inatt eller jag har inte sovit något alls och till min förvåning så är jag fortfarande inte trött. Jag förväntade mig att jag skulle bli trött vid 8-9 tiden och sova några timmar men icke sa nicke! Är inte ett dugg trött men lär nog vara det ikväll men det har jag ingenting emot för det är skönt att sova tidigt ibland.

Jag var ute på balkongen en stund så just nu sitter jag och typ fryser ihjäl här. Jag ska strax gå och sätta mig i sängen och kolla om det är någonting bra på tv, det brukar ju vara typ Rachel ray och sånna där program vid den här tiden om jag inte minns fel och dom brukar vara riktigt bra så ska kolla om det är något sånt på tv nu :) Vi hörs lite senare, puss!

Kommentarer

  • evelina säger:

    sV: okej de låter mindre kul de men de är ju bra att de är bra förövrigt.Med mig äre bara bra:)

    2009-04-06 | 10:59:06
    Bloggadress: http://mystjej.blogg.se/
  • Linda säger:

    Fin bild :)

    jag har inget planerat.

    2009-04-06 | 11:47:32
    Bloggadress: http://ndail.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Sv: Ne, har inga planer på det! Mer som en hobby.



    Gillar du också att fota?

    2009-04-06 | 12:15:40

Kommentera inlägget här: