fuckingems - it's all about me

Kollat på film

Kategori: Allt och lite till

Sådärja, nu har jag kollat på "låt den rätta komma in" och svarat på alla era kommentarer :) Filmen var faktiskt skiiit bra, gillar den grymt mycket. Handlar om någon 12 årig pojke som blir mobbad i skolan och sen flyttar det in en tjej i hans trapp som är lika gammal som honom och så börjar dom umgås, han blir kär i henne. Men hon är typ vampyr så dom umgås typ bara på nätterna och massa grejer, jag är sämst på att förklara men ni borde verkligen se den filmen!

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, tror jag ska gå och ta ett bad och tvätta bort sminket. Kanske göra ansiktsmask? Det skulle i alla fall vara skönt men jag får se. Är rätt så trött faktiskt och det är jag glad över att jag är för då kanske jag kommer kunna sova tidigt inatt och det skulle vara hur skönt som helst! Aja, nu går jag och badar.. pussss på er sötnosar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: