fuckingems - it's all about me

Lista

Kategori: Allt och lite till

Berätta om första fyllan:
Det var med Edona, min syster och hennes kompisar drack och vi snodde massor dricka från dom om jag minns rätt. Vi tyckte att det var skit kul, jag låg bakom tv:n och kollade upp i taket och garvade. Kvällen slutade med att jag kräktes 9 gånger och sen somnade jag.


Berätta om första kyssen:
Jag var 14 år tror jag, tänker inte nämna killens namn. Vi satt i alla fall i mitt vardagsrum och pratade och kollade på tv medans Michaela och Anna satt vid datorn i mitt rum. Helt plötsligt så kysste han mig och jag var inte beredd så det blev lite konstigt, haha.


Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod:
Nej


Säg något du är nöjd med i ditt utseende:
Allt! Nej men, I don't know..


Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig:
Det varierar men älskar killars händer och ögon och leende


Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha:
Zac efron, he is so fucking hot!


Har du ljugit för att få någon i säng:
Nej


Har du strippat för någon:
Nej


Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång:
Haha, kanske det kanske, när jag var mindre hade jag alltid två behåar på mig för att jag ville ha stora bröst. Men jag tror jag bara hade det i några veckor, sen slutade jag med det om jag minns rätt..


Har du snattat:
Haha ja, men helt seriöst.. vem fan har inte gjort det?


Den du levt och upplevt mest med:
Familjen och Michaela tror jag, vi har gjort så jävla mycket saker tillsammans :)


Käraste ägodel:
Mobilen och datorn. Jag skulle typ dö utan det, jag kan inte föreställa mitt liv utan min dator och min mobil, love you datorn<3 love you mobilen<3 Låter som värsta nörden men man blir ju så beroende av dom här sakerna så vafan..


Vad skulle göra dig mest glad nu:
Om jag slapp sova ensam inatt, NÅN SOM VILL GÖRA MIG SÄLLSKAP?


Homo, hetero, bi?
Älskar killar


Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet:
Jag har mycket inom mig som ingen annan vet, vissa saker berättar man inte för vem som helst. Det är för privata saker så det håller jag för mig själv.

Kommentarer

  • T i l d i s e n s - hundblogg & bloggdesign säger:

    Jag har min första frågestund i min blogg och skulle med glädje besvara de frågor du kanske har till mig.

    Du kan ställa vilka frågor som helst, inget är för dumt - inget är för pinsamt!

    DIREKTLÄNK:

    http://tildisens.blogg.se/2009/april/fragestund-hos-tildisens.html



    Om du inte vill ställa frågor till mig så har jag en hel del annat som kanske skulle falla dig i smaken :)

    2009-04-14 | 00:41:49
    Bloggadress: http://tildisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här: