fuckingems - it's all about me

Nu ska jag gå och duscha

Kategori: Allt och lite till

Tänkte lägga mig i sängen och kolla på tv ett tag, mamma hade nämligen köpt ny tv-sladd åt mig idag. Men självklart så ska det inte fungera, fattade inte vad som var fel för alla sladdar satt rätt och allting men sen märkte vi att sladden i vardagsrummet var helt sönder så mamma ska köpa en till sladd imorgon.

Men nu ska jag gå och ta en dusch faktiskt, känner att jag vill ta bort allt smink och sätta på mig min hammarbytröja och sen lyssna lite på musik och sedan sova kanske... får se :) nu ska jag duscha i alla fall, vi hörs om ett tag!

Kommentarer

  • sändrä säger:

    okej okej :)

    jadu har varit sjuk idag jag så har tagit det lugnt hela dagen :)



    gjort i helgen då ?

    2009-04-27 | 22:57:45
    Bloggadress: http://sandrabergqviist.blogg.se/
  • Frida säger:

    haha okeej=P

    min har varit bra den med, lite för bra nästan, har fått huvudvärk nu efter den=p

    göra i veckan då?=)

    2009-04-27 | 23:08:50
    Bloggadress: http://psicho.blogg.se/

Kommentera inlägget här: