fuckingems - it's all about me

Sätt på film

Kategori: Allt och lite till

Filmen som jag och Michaela såg var rätt så bra faktiskt, inte för läskig/överdriven som de flesta skräckfilmerna är nu för tiden. Den handlade om någon kille som hade blivit besatt av en film så han klädde ut sig till en äcklig grej som var med i den filmen och sen var det en tjej som drömde mardrömmar och typ gillade att vara rädd, hon blev typ upphetsad då, sen varje gång hon sa "I wish" och något mer så hände det och det var typ den där killen som var besatt av filmen som gjorde alla sakerna. Jag är inte så bra på att förklara men hoppas ni förstår, bra film i alla fall.

Några kompisar vill att jag ska komma på fest eller något men jag orkar inte. Är inte så mycket för fester, fast den här månaden ska jag fixa nytt leg och sen ska jag ut med Anna på krogen. Det ska bli kul :)

Vad har ni gjort ikväll?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: