fuckingems - it's all about me

Torsdag

Kategori: Allt och lite till

Oj, har nästan inte uppdaterat någonting idag. Det är bara för att jag har haft så mycket annat för mig, först mötte jag Mickis i centrum och så lämnade vi in mina jeans hos skomakaren, jag håller tummar och tår för att dom ska bli bra! Efter det så gick vi hem till mig en snabbis och fixade lite saker och sen gick vi ner till Felinos och åt pizza. Det var riktigt gott men känner att jag inte vill äta det på ett tag nu, man blir så jävla mätt av det och sen så är det ju inte världens nyttigaste mat men vem bryr sig om det egentligen? haha.



Efter vi hade ätit så skulle vi egentligen åkt hem till Mickis och varit där ett tag men eftersom hon inte fick låna något SL kort av sin mamma så blev det inte så, så vi drog till Södertälje istället. När vi kom dit så gick vi i lite affärer och sen gick vi till HM och så köpte jag ett par solglasögon, skulle egentligen köpa rosa men det fanns inte så det fick bli ett par lila istället, dom är fett snygga. Vi köpte ansiktsmask också som vi gjorde när vi kom hem, kändes fett knasigt att ha det och man blev sugen på tårta för den såg ut som sån där gelé som man brukar skriva med på tårtor. Det var roligt att dra bort ansiktsmasken när den hade torkat haha, kändes helt knasigt.

Vi har solat solarium också, fett skönt det var att göra det nu när det har varit ganska kallt ute. Dock inte lika skönt när man har legat där ungefär 20 minuter för då blir det nästan för varmt och man vill bara att solariumet ska stängas av, haha..

Brukar ni sola solarium?
I så fall, hur ofta?

Kommentarer

  • Katja säger:

    Mums vilken god mat :)

    Här blev det bara toasts, men det är gott det med.. hihi.. vi ska till pappa imorgon och Elmia på lördag, sen jobbar jag söndag.. sj då?

    Kram!

    2009-04-09 | 23:35:02
    Bloggadress: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: