fuckingems - it's all about me

Trött som en ko

Kategori: Allt och lite till

Råkade somna efter middagen och vaknade klockan 10 och kände mig väldigt ofräsch eftersom jag hade somnat med sminket på mig, så det var bara att hoppa i duschen och tvätta av allt smink. Jag har suttit här en stund nu och pratat med lite vänner, ska nog snart gå och lägga mig i sängen igen men först vill jag byta alla sängkläder hehe.

Imorgon ska jag nog sätta tillbaka mina svarta gardiner, trivs inte med vita gardiner. Det är liksom inte jag, så hejdå med dom vita gardinerna och welcome back dom svarta. Sen ska mitt rum städas också för det har jag lovat mamma och så ska jag byta i Hollys bur för den luktar bajs. Det är ju valborg imorgon så ska vara lite snäll och fixa mitt rum så blir mamma glad..

Vad ska ni göra på valborg?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: