fuckingems - it's all about me

Hårinpackning

Kategori: Allt och lite till



Jag kom nyss från duschen. Ville egentligen inte duscha för Mickis sa att man inte ska göra det direkt efter man har solat solarium så jag tänkte egentligen vänta tills imorgon men sen kom jag på att jag ville sätta hårinpackning över natten så då tog jag en snabbis. Tvättade bara håret lite snabbt med schampo och sen satte jag hårinpackning och nu sitter jag här med en fin handduk på huvudet.

Jag vill försöka att inte platta håret så mycket, nu har jag inte gjort det på tre dagar och det känns ganska bra faktiskt. Mitt hår behöver nog semester från plattången haha. Men det är ju inte så lätt som det låter för man vill ju inte gå ut med ofixat hår, i alla fall inte jag. Så vi får se hur mycket semester mitt hår kommer att få från plattången, den semestern lär nog ta slut redan på fredag.

Jag ska förresten få en trendig oversize väska värde 298:- och en covet-parfume värde 50:- + 5 fullspäckade nummer av veckorevyn värde 147:- för jag skickade ett sms till något nummer som stod på en lapp som fanns i tidningen så började prenumera på veckorevyn för typ 98:- kronor. Det kan ju vara kul, jag menar.. vem tackar nej till presenter, som dessutom nästan är gratis? ;)



Försökte ta kort på hur väskan/parfymen ser ut.
Kanske inte blev så bra, men lite ser man ju i alla fall :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: