fuckingems - it's all about me

Ingen lust...

Kategori: Allt och lite till

Skulle måla naglarna och fixa lite tills imorgon men jag har ingen lust. Jag är bara irriterad och arg på mig själv och nästan lite ledsen för att kameran är borta. Mest är jag arg på mig själv men jag har lärt mig en läxa nu att man inte ska släppa in vem som helst och att man kanske ska gömma vissa saker. Det tycker jag inte att man ska behöva göra egentligen men i dagens samhälle måste man tydligen det eftersom människor är helt cp?

Imorgon börjar jag skolan förresten. Just nu är jag inte skärskilt taggad inför det eftersom jag inte är på bra humör men förhoppningsvis vaknar jag upp lite gladare imorgon. Vet dock inte om jag ska dit imorgon, kanske får börja på tisdag istället för jag har ingenting att åka på.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: