fuckingems - it's all about me

Tror att jag ska köpa denna

Kategori: Allt och lite till

Kollade lite på kameror förut idag och då hittade jag den här. Kodak EasyShare Z8612 IS heter den. Det är inte direkt en systemkamera men jag tror att den är bättre än vanliga digitalkameror, för vanliga digitalkameror har till exempel inte 12x optisk zoom. Jag har i alla fall aldrig sätt att en vanlig digitalkamera har haft det. Jag läste produktbeskrivningen om den och sen kollade jag lite recensioner (alltid bra att kolla sånt) och den verkar faktiskt bra!

Och 1490 är inte så farligt pris heller. Dock så måste jag ju köpa ett minneskort också och det kostade ungefär 200. Men om jag nu får mina pengar den 25:e (vilket jag hoppas!) så behöver inte mamma lägga till så mycket pengar och det är ju bra. Men jag ska inte hoppas allt för mycket för jag vet inte ens om jag får pengar den 25:e men det vore skit bra om jag får dom!



Nu ska jag fixa lite saker, sen stänga av datorn och sova.
Haha, jag som aldrig brukar stänga av min dator.
Men det ska jag börja göra för jag tror det kan behövas, hehe
Vi hörs imorgon, puzzzzzz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: