fuckingems - it's all about me

Matte söker husse

Kategori:

Hej gullungar! :)

Kom nyss från badrummet, tog en snabb dusch och tvättade kroppen och sen tog jag bort nagellacket. Funderar på om jag orkar måla dom nu eller om jag ska göra det imorgon och på vilken färg jag ska ha. Tror nog att jag gör det imorgon.

Innan jag duschade så låg jag i sängen och kollade på en film som heter "Matte söker husse" och åt mandel biskvier, det ända som saknades var någon som låg bredvid och höll om än. Hihi. Filmen var i alla fall jättebra och mandel sakerna var skit goda men om man börjar äta dom så kan man inte sluta så jag tänker absolut inte börja äta dom igen för då kommer jag äta hela påsen. Nu snart ska jag ta mig i kragen och göra 100 sit-ups och sen ska jag väl typ sova tror jag.

Btw.. jag ser fram emot att börja skolan den 19 januari. Men det är nog som Johan säger, det kommer jag inte göra så länge.. eller vad tror ni haha?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: