fuckingems - it's all about me

Söndag

Kategori:

Idag var jag med Mickis igen, she's my beeest friend hihi. Vi drog först och mötte varandra vid pressbyrån för att jag tänkte slinga mitt hår men jag gjorde aldrig det utan köpte istället hårnålar, toffsar, loka och rosa tulpaner åt mamma för att hon har varit extra snäll mot mig tycker jag. När vi kom hem så kollade vi lite saker på datorn och chillade fram tills middagen och sen drog vi ner till centrum igen och köpte hårfärg åt mamma och tuggummin åt oss. Väntade på bussen med henne och sen gick jag hem.

Mamma har möblerat om i mitt rum och försökt sätta upp en hylla på väggen eller hon lyckades sätta upp den men den måste skruvas dit bättre. Jag känner mig sjukt trött, skulle kunna lägga mig ner i sängen och sova men ska inte göra det förrän senare för annars kommer jag säkert vakna sjukt tidigt imorgon.

Vad har ni gjort idag? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: