fuckingems - it's all about me

Stjärtholmen med Michaela

Kategori: Allt och lite till

Sitter och väntar på att mamma ska fixa klart sitt hår sen ska jag ner med henne till centrum och hämta ut pengar. Efter det ska jag åka till Tumba och ta tåget till Älvsjö och försöka matcha Michaelas buss.

Känner mig som en bajs idag, syftar på sminket mest. Det känns som att det blev fult på vissa ställen men det kanske bara är i mina ögon som det ser ut så. Imorgon ska jag gå ner och hämta ut mina svarta jeans från skomakaren, det ska bli kul och se hur dom kommer sitta nu. Kanske inte ens får på mig dom, vem vet liksom.. men det får jag nog :)

Imorgon fyller jag år! :D

Kommentarer

  • sandra säger:

    sv; åh, tack så mycket!:)

    din var också väldigt fin!

    2009-01-27 | 12:03:07
    Bloggadress: http://saaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här: