fuckingems - it's all about me

Sjön

Kategori: Allt och lite till

Har legat i soffan och kollat på en film som heter "Sjön" ett tag men våran tv blev konstig och hackade och sökte efter signal hela tiden så orkade inte kolla mer. Det är ungefär en timme kvar av filmen.

Tänkte snart gå och tvätta bort mitt smink och borsta tänderna och gå och lägga mig och sova för är så jävla trött men först ska jag läsa lite bloggar och dricka ett glas cola + lägga in lite bilder från när jag satt i soffan och hade tråkigt hehe!



Sen fick man ett telefonsamtal från Anna.. så jag pratade med henne en stund. Vet inte riktigt vad jag sysslar med på bilden men jag tror jag försökte se drogad ut men det gick inte så bra..


Sexiiiii mama!


Hon ser lite glad ut va? Det var nog bara för att jag satt bredvid henne, vem skulle inte bli glad då liksom hehe? Förövrigt så var hon mest inne i sin mobil hela tiden. Vet inte om hon ens märkte att jag tog kort :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: