fuckingems - it's all about me

Dålig på att uppdatera

Kategori: Allt och lite till

Jag har varit ganska dålig på att uppdatera idag. Men känner att jag inte har så mycket att skriva om för jag gör liksom typ inte ett skit idag. Åkte aldrig till arbetsförmedlingen för mamma fick inte ut några pengar från kontot och det gick inte att skicka sms för det var något fel. Och sen har jag världens jävla mensvärk. Det blir ju så ibland om man inte gör någonting speciellt så har man liksom inte så mycket att skriva men på onsdag ska man vara med Mickis pickis och sola och göra lite saker och på torsdag kommer Anna och så ska jag, Mickis och Anna sola och ha kul så då blir det bättre och roligare uppdateringar det kan jag lova!

Kommentarer

  • Petra säger:

    Sv; haha ja, men det känns lite mer personligt om man får bära barnet själv än att ha mens hit och dit tycker jag ;D



    hihi ja visst är hon :D

    åh nej vad tråkigt, stackare :/

    2009-06-22 | 18:31:57
    Bloggadress: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
  • SANNA säger:

    SV: hahah ellerhur xD

    2009-06-22 | 19:27:50
    Bloggadress: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: