fuckingems - it's all about me

Home sweet home

Kategori: Allt och lite till

Nu är man hemma igen. Vet ni vad jag gjorde på hemvägen? Tappade min älskade mobil.. som tur så märkte jag det direkt när kom innanför dörren så det var bara att gå ut igen och leta. Och då hade jag faktiskt tur igen för den låg på en liten stig som det inte var något gräs eller så på, tänk om den hade ramlat i det höga gräset.. det hade ju bara varit för tragiskt! I can't live without my mobile!

Men nog om det! Hälsade på min moster, kusin och hennes son. Gud så söt han är! Han har växt väldigt mycket sen sist jag träffade honom men han är fortfarande hur söt som helst. Han kommer bli en riktig snygging när han blir stor tror jag! ;)


Han låg och sov när vi kom..


Joél och Diana (hans mamma)


Haha, jätteglad kille!


Världens sötaste!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: