fuckingems - it's all about me

Ska dra till tumba nu

Kategori: Allt och lite till

Ska snart börja gå mot centrum och möta Michaela. Sedan bär det av mot Tumba och där ska vi möta Anna och sen måste vi leta upp arbetsförmedlingen för jag ska skriva in mig där lite snabbt. Sen hem, äta och sen gå ner och sola hela dagen idag igen.

Hoppas arbetsförmedlingen går snabbt, känns som att hela dagen går annars. Kameran eller sladden fungerar fortfarande inte. Men imorgon åker jag och Mickis till nacka forum eller heron city med ALLA grejerna som hör till den och jag ska tamefan ha en ny annars jävlar!

Haha, nejdå.. men jag tror jag hittade garanti-pappret så jag hoppas på att få en ny, vem gör inte det liksom hehe? Här tackar vi inte nej till nya saker. Aja, hoppas kan man ju göra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: