fuckingems - it's all about me

Suttit på balkongen och pratat skit..

Kategori: Allt och lite till

Sitter med täcket runt om mig just nu och värmer mig. Min kusin har precis gått härifrån med sin lilla son. Dom kom hit och hälsade på oss så vi har suttit på balkongen och snackat om allt möjligt, det var trevligt. Pratade bland annat om tatueringar och hon tyckte inte jag skulle göra en tatuering i färg eftersom man ska ha den hela livet och att tatueringar i färg inte blir så fina sen när färgen börjar gå bort och att om jag ska göra i svanken så får man säga till dom att dom ska göra så det går att ta epidralsprutan som man tar när man föder barn. Men det är länge kvar tills jag ska göra min tatuering så jag har ju tid på mig att tänka vad jag vill ha och vart jag vill ha den.

Kommentarer

  • jasmingz.blogg.se säger:

    Skulle umgås med min såkallade "en av mina 2 bästa vänner" men ja.. hon dissa mig .. sj?

    2009-06-23 | 19:10:31
    Bloggadress: http://jasmingz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: