fuckingems - it's all about me

I miss you

Kategori: Allt och lite till

Tänker på dig hela tiden. Jag försöker tänka på annat men det går inte. Om allting ändå bara kunde vara som förut, jag saknar dig. Jag saknar din röst, dina händer, att vakna upp bredvid dig på morgonen. Saknar till och med din jävla musik som jag inte alls gillar egentligen, som jag just nu kan sitta och lyssna på bara för att den påminner om dig. Det är inte samma sak utan dig. Jag saknar att vara glad och känna att allting är så jävla bra.

Varför gjorde du sådär mot mig? Jag förstår inte. Det gör så jävla ont i hjärtat när jag tänker på allt du gjort med henne. Jag vill bara se dig och krama dig samtidigt som jag skulle vilja slå sönder dig. Du sa att du tyckte om mig men jag vet inte längre. Jag vill att det ska vara så, jag vill att du ska tycka om mig fortfarande men jag känner mig så jävla osäker. Jag vet inte vad som är sant och inte sant längre. Du kan ju lika gärna aldrig ha tyckt om mig, du kanske bara lekte...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: