fuckingems - it's all about me

It's cold outside

Kategori: Allt och lite till

Gick ut litegrann medans mamma lagade middag. Kände att jag ville ut och ta lite frisk luft. Kameran fick följa med också. Ett tag trodde jag att snön hade gjort sitt och att det äntligen skulle bli vår så man slapp gå runt med massa tjocka kläder men icke sa nicke. Det är tråkigt tycker jag, bort med vintern och hit med våren typ? Det var i alla fall inte lite kallt ute, mina händer frös ihjäl.

Men nu är jag inne igen och har nyss ätit god mat. Snart börjar unga mödrar och det ska jag ju såklart se och sen efter det ska jag gå och ta ett varmt bad. Fryser fortfarande efter min lilla promenad. Efter jag har badat ska jag kanske städa upp i mitt rum om jag orkar. Chansen att jag orkar det är nog inte så stor men det kan hända att jag gör det i alla fall, börjar tröttna på att det ligger kläder överallt..




Kommentarer

  • Sandra säger:

    hehe oki.. har frågestund på min blogg nu ställ gärna en fråga .. skulle bli glad

    Allt e bra med mig sj?

    2009-03-23 | 20:04:20
    Bloggadress: http://sambotjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: