fuckingems - it's all about me

KLAAAR

Kategori: Allt och lite till

Sådärja, nu har jag städat färdigt. Tänk att jag hann göra det på mindre än en halvtimme, duktig jag är! :D Ska gå och lägga mig i min nybäddade säng med ett glas cola och någonting gott och se på Unga mödrar alldeles strax. Sen ikväll är det Andra avenyn och Desperate housewives och det får man absolut inte missa, inte jag i alla fall. Eller jag kommer nog missa Andra avenyn om Desperate housewives också börjar klockan 9. Men det är bara kolla Andra avenyn på datorn imorgon i så fall hihi.

Men nu börjar Unga mödrar, puss på er!

Kommentarer

  • sandra säger:

    snygg bild :) det blir till o ta det lungt ikväll jobb imorgon .. kramkram

    2009-03-03 | 18:54:08
    Bloggadress: http://sambotjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: