fuckingems - it's all about me

Kläder från bikbok

Kategori:

Nu vet jag i alla fall vart jag ska köpa mina jeans ifrån. Bikbok hade två par jeans som är jävligt snygga, finns i flera färger tror jag. Jag ska lätt åka dit den 25 och kolla om det finns i min storlek och hur dom sitter och så, om dom sitter bra och de finns i min storlek så tror jag nog att jag köper dom!



Visst är dom snygga?



Dom här är också ganska snygga, kanske köpa sånna också?
Dom kostar ungefär 299 så det är ju inte så dyrt!



Sist men inte minst ;) lite snygga tröjor
Älskar de vita linnet och t-shirten längst upp!

Kommentarer

  • michaela säger:

    ååh! shitshit fina!!!!!!!!!! :D

    dom översta jeansen <3 :D vi gör såhär;

    den 25:e kollar vi Belle shoes, bik bok och skinnjackor. OKEJ! skriv det i din mobil snälla :D för annars kommer vi glömma :(

    2009-03-18 | 22:38:02
    Bloggadress: http://michaelagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: