fuckingems - it's all about me

Kolla på tv

Kategori: Allt och lite till

Nu har Mickis och Freddie precis varit här och lämnat den röda plattången. Den är säkert skit dålig men den får duga tills vi köper en ny. Jag kollade på en hemsida och det fanns en rosa plattång där för 399 kronor men mamma tyckte inte att jag skulle beställa någon plattång just nu, hon ville se vad hon får i lön och så först.

Imorgon ska jag hämta ut mina skärp, ett rött och ett svart från HM för er som inte vet. Visar bild på dom imorgon. Mamma skulle hjälpa mig och betala dom eftersom hon fick 400 av mig igår och i helgen ska jag till stan med Michaela men jag ska inte köpa så mycket, funderar på att köpa ett par skor bara och kanske ett par chinos men jag vet inte än, det beror på om jag får mycket eller lite pengar av mamma.

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen en stund och kolla på tv. Känner mig fett seg idag, beror nog på att jag inte sov så bra inatt. Men vi hörs senare, puss på er sötisar.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ja, vädret är lite lurigt :S

    2009-03-26 | 15:53:05
    Bloggadress: http://ndail.blogg.se/
  • Erika säger:

    sv: idag har jag bara varit i skolan och senare så ska jag på utvecklings samtal, själv då? :D

    2009-03-26 | 15:57:16
    Bloggadress: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: