fuckingems - it's all about me

Kom nyss från duschen

Kategori: Allt och lite till

Nu har jag duschat och tvättat håret och klätt på mig myskläder. Mjukisbyxor och en tjocktröja fick det bli, riktigt mysigt fast det blev nästan lite för varmt att ha tjocktröja på mig så kanske ska byta till en t-shirt istället.

Nu ska man ju egentligen ha alla lampor och allt nersläckt hehe.. men jag orkade inte släcka överallt, släckte alla lampor i mitt rum förutom en liten. Kollade ut och det är faktiskt inte så många som har släckt allting, vissa har gjort det men ändå tycker jag att ganska många har sina lampor tända, i alla fall några lampor.

Annars så ska jag inte göra så mycket ikväll. Jag har ju som sagt världens mensvärk så jag ska nog bara vara hemma och ta det lungt och kolla på tv. Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Tack så mycket, hihi.

    Tycker synd om mig själv med ska jag tala om för dig. I onsdags hade jag så ont att jag svettades för att jag inte ville svälja :D

    2009-03-28 | 21:23:20
    Bloggadress: http://veronicasiivonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: